Η εθνολαϊκή αιθέρια κόρη


Είμαι στη στάση του λεωφορείου σε κατάσταση ημιληθαργικού ζεν, λόγω του κοκτέιλ αντιβίωσης που εχλαπάκιασα και ξάφνου ξυπνάω απ την απώλεια της συνειδητότητας μου στους ωκεανούς του μηδενός, ένεκα μιάς εθνολαϊκής κόρης με κοντό φορεματάκι, η οποία στη προσπάθεια της να προλάβει το λεωφορείο της, πλάκωσε μιάν τρεχάλα και πάνω στην υπερπροσπάθεια άθελα της κόντεψε να δημιουργήσει τυφώνα με το παλλόμενο πεπονοειδές στήθος της που λίγο έλειψε να βγεί εκτός ντεκολτέ.

Εγώ εταράχθην σφόδρα ορών το θέαμα με το ανοιχτό δεξί μάτι μου.

Παρακείμενη γραία μάγισσα-κομοδίνο με καπελαδούρα θαλάσσης 1960 με πλησιάζει και μου κόβει την υπέροχη θέα λέγοντας μου με φωνή βγαλμένη απ' τον τρίτο όροφο της κόλασης: «Tο ξέρεις πως έχει πρηστεί το μάτι σου καλεεεεεέ;;;»

Της απαντώ μετά αποστροφής: «το άλλο όμως δουλεύει μιά χαρά... γι' αυτό κάνε λίγο στην άκρη.»
Αυτή συνεχίζει να μου ρίχνει έναν οχετό συμβουλών με ματζούνια δια τον τυμπανιαίο αριστερό οφθαλμό μου, σκόρδα, κόπρανα σκύλου, εκσπερμάτωση γάτου ανακατεμένα στο μπλέντερ με μερέντα κι άλλες μαγγανείες, καθώς και συμβουλές να μη τσακώνομαι με αντιφάδες και ιδού τα ολέθρια αποτελέσματα και τα τοιαύτα.

Ξάφνου το ιδρωμένο κι αιθέριο πλάσμα που έχασε φεύ το λεωφορείο με πλησιάζει. Παραμερίζω τη γριά μάγισσα και σπεύδω προς βοήθειαν της κόρης.

Αμέσως με ρωτάει κάτι περί δρομολογίων κτλ, ενώ παράλληλα πασχίζει να φτιάξει τον κακοποιημένο και διάτρητο εκ της υπερπροσπάθειας στηθόδεσμο.

Αντιλαμβανόμενη αμέσως την παραβίαση της δημοσίας αιδούς εξαιτίας του αυστηρού μου βλέμματος, που φανέρωνε την δυσανεξία μου στη θέα της αυτοθωπείας του στήθους της, ένιωσε συστολή και μαζί καταδικάσαμε την σεξουαλική παρενόχληση απ' όπου κι αν προέρχεται.

Φαίδων Χριστοδουλάκης

22 Ιουνίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου